שיטת האימון הכי לוהטת היום היא:

פילאטיס מכשירים

אז איך ולמה פילאטיס מכשירים?

הסיבה שהפילאטיס מכשירים נחשב לשיטה טובה כל כך לטיפול בגוף טמונה בכך שמדובר קודם כול בכלי שיקומי. האימון שמוצע כאן מטפל במצבים של חוסר איזון שרירי או מפרקי שנגרמו בעקבות פגיעה מסוימת. זה יכול להיות דרמטי כמו תאונת דרכים או אפילו פגיעות זעירות באזורים שונים בגוף, שפשוט החמירו לנו במהלך החיים.

נקח לדוגמה פריצת דיסק שאירעה לנו לפני שנים. כל מי שחווה פריצה כזאת יודע שהכאב שלה עשוי להקרין גם לאזורים אחרים בגוף – הברכיים למשל. כאב הברכיים יגרום לכך שנמנע מפעילות גופנית שתכאיב לנו עוד יותר, וכך ייחלשו שרירי הרגליים, ונזק יוביל לנזק, והמצב רק ילך ויחמיר מיום ליום..לא חבל??

פילאטיס מכשירים שם סוף למעגל הסבל המתמשך הזה!

באמצעות שלל תרגילים על מכשירים הפילאטיס, (שאגב רק באילונגיישן יש את המגוון הגדול של המכשירים המקוריים מארה"ב, מה שנחשב ל'מרצדס' בתחום !) נחזק את אזור הברכיים ונביא אותם לתפקוד נכון שיסייע לנו בביצוע פעולות יומיומיות. התרגילים על מכשירי הפילאטיס גם יסייעו לחיזוק שרירי הגב שהיחלשותם הובילה לפריצת הדיסק. נלמד שיטות של יציבה נכונה ונסגל לעצמנו שליטה בשרירים המייצבים, כך שבסופו של דבר נפטר מהכאבים, וייפתרו בעיית הגב ובעיית הברכיים גם יחד.

התרגול על הפילאטיס מכשירים מעניק לנו המון בונוסים! למשל אם נרצה או לא שרירים עמוקים בגוף מתעוררים לחיים, והגוף מתחטב ומתעצב ואנחנו מוצאים את עצמנו נכנסים למלתחה חדשה..

למי שנמצא בדיאטה זה הדבר שיקפיץ את הדיאטה ויהפוך את ההישגים לבטוחים ו..קבועים!

זה בדיוק כל הקסם המשלב התמדה ועקביות:)

אסור לך להשאר מאחור! קבעו עכשיו את האימון שלכם בשיטה הכי לוהטת שיש היום!

וזה עוד במתנה! (*למצטרפים)

השאר תגובה





Elongation דילוג לתוכן Secured By miniOrange