ככה מרזים על בטוח!

רוצה לרזות? גוף יפה וחטוב? איך אפשר לרזות ולהשאר ככה?

כבר הייתם על ה'נדנדה' הזו של לרדת יפה במשקל ולעלות אותו בחזרה? זה לא מחזיק מעמד, ולא נדבר על כך שזה ממש לא בריא לגוף. החכמה היא לרדת ולשמור על ההישג על בטוח ולאורך זמן, איך עושים את זה??

מעלים את מסת השריר, ומורידים את מסת השומן. נשמע קצת מסובך? זה מאוד פשוט, באימון שלנו כאן באילונגיישן, אנו עובדים על חיזוק מסת השריר לצד התארכות, כלומר השריר גם מתחזק וגם מגיע לאורכו המיטבי. אנו מזיזים מקומות 'רדומים' בגוף, שהשומן כידוע אוהב להתביית על מקומות בגוף שלא זזים. והאימון המיוחד של אילונגיישן מוריד את מסת השומן.

אבל זה לא הכל, כדי להגיע לתוצאות מיטביות חשוב לשים לב גם 'מה מכניסים לפה', וגם כמה..וכל כמה זמן. באילונגיישן החברות שרכשו מנוי מקבלות 15 דקות ייעוץ חינם עם אורה, מנהלת הסטודיו והומיאופתית קלאסית מנוסה.

הייעוץ האישי עם אורה מעניק לך את התזונה הנכונה לך באופן אינדיבידואלי, בלי חסכים, בלי לסבול, והעיקר תמשיכי להנות מהאוכל כמו שאת אוהבת. אורה מומחית להתאמה האישית, לשינויים הקטנים שיעזרו לך לעשות את ההבדל.

השילוב של האימון באילונגיישן יחד עם הייעוץ התזונתי האישי הוא מנצח!

א.ש  מעידה: "ניסיתי כבר את כל הדיאטות שיש, ירדתי ואחרי תקופה חזרתי בחזרה למשקל המרשים שהיה בבעלותי עוד קודם.., באילונגיישן הגעתי לתחנה הסופית, זה האימון שמיצק לי את הגוף, והייעוץ האישי שהתאים בדיוק לי מה ומתי וכמה לאכול, והכל עדיין בכיף שלי. זה מחזיק מעמד! ורזיתי פלאים, זה כיף וזה מדהים!"

השאירי עכשיו פרטים, ותגלי את הקסם הזה בעצמך!

Elongation דילוג לתוכן Secured By miniOrange